معرفی معروف‌ترین واینرهای خارجی و ایرانی

معرفی معروف‌ترین واینرهای خارجی و ایرانی

به نظر شما معروف‌ترین واینر ایرانی چه کسی است؟ واینرها، زیر شاخه اینفلوئنسرهای مجازی هستند. واینر با تولید محتوای طنز و کمدی، مخاطبین را سرگرم می‌کند. در این میان با تبلیغ کردن اسپانسرهای مختلف یا تولید محتوای ویدیویی در آپارات و یوتیوب به ازای بازدید، درآمد کسب می‌کند. کار واینرها، سرگرم کردن مخاطب و ایجاد اوقات خوش برای آن‌هاست.

مشهورترین واینرهای ایرانی

در این مقاله، لیستی از مشهورترین واینرهای ایرانی را برای شما آماده کرده‌ایم. با مشاهده این لیست می‌‎‌توانید به صفحات مجازی این افراد سر بزنید و الگوبرداری کنید. با دقت صفحات مجازی این افراد را بررسی کنید. ببینید رعایت کردن چه نکاتی باعث شده است که این واینر معروف شوند و فالوورهای زیادی را به دست بیاورند.

مشهورترین واینرهای ایرانی

حسن ریوندی

کسی هست که ویدئوهای حسن ریوندی را در یوتیوب یا اینستاگرام ندیده باشد؟ حسن ریوندی یک طنزپرداز است که کار استندآپ کمدی را انجام می‌دهد. ریوندی به خاطر نوع استندآپش، طرفداران زیادی دارد. حوزه کاری آقای روندی به صفحات مجازی محدود نمی‌شود. او در سالن‌های بزرگ، کنسرت خنده برگزار می‌کند و خنده را روی لب افراد می‎نشاند. آقای ریوندی در اینستاگرام، حدود ۱۹.۳ میلیون دنبال‌کننده دارد. ما برای بدست آوردن نرخ تعامل و میانگین لایک و کامنت پیج اینستاگرام آقای ریوندی به سایت‌های محاسبه‌گر آنلاین مقادیر مهم اینستاگرام سر زدیم و اطلاعات خوبی را بدست آوردیم که در جدول زیر به تفکیک هر کدام را می‌توانید تماشا کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۰.۵۸% ۱۲۷۵۷۳ ۲۰۲۴

میلاد قاسمی خواه

میلاد قاسمی به خاطر ویدیوهای کوتاه و خنده‌داری که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، معروف شد. آقای قاسمی در ویدئوها، از شخصیت‌ها کلیشه‌ای ایرانی الگوبرداری می‌کند. ویدیوهای او مانند یک نمایشنامه کوتاه هستند که هربار، یک یا دو نقش در آن ایفا می‌شود. میلاد قاسمی حدود ۶.۸ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. ما برای بدست آوردن نرخ تعامل و میانگین لایک و کامنت پیج اینستاگرام آقای قاسمی خواه به سایت phlanx سر زدیم و اطلاعات خوبی را بدست آوردیم که در جدول زیر به تفکیک هر کدام را می‌توانید تماشا کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۴.۷۲٪ ۳۷۰۳۴۳ ۵۶۳۷

محمد امین کریم پور

آقای کریم‌پور کار را با دابسمش‌های جذاب شروع کرد. در ابتدا با دوستان خود ویدیوهای دابسمش تولید می‌کرد که این ویدیوها بسیار خنده‌دار و با نمک بودند. با وایرال شدن ویدیوها، محمد کریم پور نیز معروف شد و حالا در اینستاگرام، حدود ۵ میلیون فالوور دارد و روزانه تعداد زیادی از برندها به ایشان تبلیغ می‌دهند. پیج آقای کریم پور را هم مورد بررسی قرار دادیم و اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۰.۹۷٪ ۴۹۰۴۴ ۱۶۱۰

علی صبوری

نام علی صبوری را از برنامه خندوانه می‌شناسید. حوزه کاری علی صبوری استندآپ کمدی و طنزپردازی است. بعد از برنامه خندوانه، علی صبوری با تمرکز بیشتری ویدیوهای واینری می‌ساخت و کار طنز را ادامه می‌داد. حالا علی صبوری به یکی از پرطرفدارترین واینرهای ایرانی تبدیل شده است. آقای صبوری حدود ۳.۳ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد صفحه اینستاگرام آقای صبوری، می‌توانید جدول زیر را مشاهده کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۷.۳۳٪ ۲۶۳۰۹۳ ۱۰۰۰۶

جواد خواجوی

جواد خواجوی را به خاطر لهجه مشهدی و صداگذاری‌هایی می‌شناسید که روی ویدیوهای مختلف انجام می‌دهد. به احتمال زیاد شما هم اصطلاح «مامان دیگههههه» جواد خواجوی را شنیده‌اید و مدتی از آن استفاده کرده‌اید. آقای خواجوی بعد از کار در اینستاگرام، برای بازیگری در سریال‌های طنز ایرانی نیز دعوت شد. جواد خواجوی ۳.۸ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. اگر دوست دارید، بدانید افراد در اینستاگرام چه مقدار با جواد خواجوی تعامل دارند، جدول زیر را مشاهده کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۳.۱۵٪ ۱۱۹۶۰۲ ۱۵۴۳

پریسا پور مشکی

پریسا پورمشکی از سنین نوجوانی وارد کار واینری شد. خانم پور مشکی ویدئوهای طنز درست می‌کرد و سنین نوجوان را مخاطب خود قرار داده بود. پریسا پور مشکی به خاطر طنازی خوب و استفاده از موضوعات وایرال، به یکی از محبوب‌ترین واینرها بین نوجوانان تبدیل شد. پریسا پور مشکی، شخصیت‌های مختلفی را در ویدیوهای خود بازی می‌کند. خانم پور مشکی حالا گالری گیفت شاپ خودش را در پاساژی به نام رویال واقع در سعادت آباد دایر کرده است. حدود ۵ میلیون نفر صفحه اینستاگرام خانم پور مشکی را دنبال می‌کنند. برای اطلاع از میانگین نرخ تعامل، لایک و کامنت صفحه pooorblack جدول زیر را مشاهده کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۹.۷۳٪ ۴۷۸۶۴۹ ۱۵۶۸۱

سرنا امینی

یکی دیگر از واینرها موفق ایرانی است. سرنا امینی نیز مانند خانم پور بلک، ویدیوهای طنز می‎سازد و در آن‎ها، شخصیت‌های مختلف را بازی می‌کند. خانم سرنا حالا در اینستاگرام ۱۰.۲ میلیون فالوور دارد. ویدیوهای ایشان، بیشتر اوقات وایرال می‌شود و افراد زیادی از آن‌ها لذت می‌برند. برای اطلاع از میانگین نرخ تعامل، لایک و کامنت صفحه serna_amini جدول زیر را مشاهده کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۹.۶۶٪ ۹۵۰۱۱۲ ۳۴۹۶۶

عرفان علیرضایی

مطالب مرتبط

تقریبا از اولین واینرهای ایرانی در اینستاگرام بود. کارش را زمانی شروع کرد که اینستاگرام اجازه گذاشتن ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را می‌داد. او با دابسمش کار خود را شروع کرد و رفته رفته به فعالیت خود ساخت ویدیوهای طنز را اضافه کرد. در حال حاضر با تولید همین ویدیوهای طنز توانسته است ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام بدست آورد.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۹.۶۶٪ ۹۵۰۱۱۲ ۳۴۹۶۶

محسن ایزی

بعضی از افراد، محسن ایزی را بهترین دابسمش‌کار ایران می‌دانند. ایشان سال ۹۵ کار خود را در اینستاگرام با ویدیوهای دابسمش شروع کرد. کم کم ویدیوهای طنز را نیز به صفحه خود اضافه کرد. محسن ایزی به خاطر دابسمش‌های عالی‌اش در بعضی از برنامه‌های تلوزیونی نیز دعوت شده است. محسن ایزی حالا ۳.۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. برای اطلاع از میانگین نرخ تعامل، لایک و کامنت صفحه iz.mohsen جدول زیر را مشاهده کنید.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۸.۷۶٪ ۳۲۳۴۵۹ ۶۲۹۰

مشهورترین واینرهای خارجی

حالا نوبت به بررسی معروف‌ترین واینرهای خارجی و حوزه فعالیت آن‌ها می‌رسد.

مشهورترین واینرهای خارجی

کمرون دالاس

آقای دالاس شهرتش را مدیون ویدیوهای واینری است که در یوتیوب می‌ساخت. اقا دالاس از سن ۲۶ سالگی کار ساخت کلیپ‌های طنز را در یوتیوب شروع کرد. بعد از به دست آورد طرفداران زیاد، صفحه اینستاگرامش را باز کرد و فعالیت خود را در آنجا نیز ادامه داد. حالا آقای دالاس، ۲۶.۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۰.۱۲٪ ۳۲۳۴۵ ۳۰۸

کینگ بچ

یک کمدین سیاه پوست بسیار محبوب با ویدیوهای بسیار خنده‌دار و عجیب و غریب. آقای بچ با ویدیوهای ۶ دقیقه‌ای طنز خود، در سراسر جهان طرفدار دارد. بچ بسیار پر تحرک و با انرژی است و همین امر، مخاطبان او را سرگرم می‌کند. کینگ بچ در برنامه‌های تلوزیونی نیز اجرا می‌کند و ۲۵ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۰.۵۰٪ ۱۲۵۶۳۰ ۱۴۱۳

هانا استاکینک

مجموعه «علم زیبایی با هانا استوکینگ» را به احتمال زیاد در اینستاگرام دیده‌اید. خانم استوکینگ در این مجموعه مد و فشن را با طنز ترکیب می‌کند و از نکات آرایشی می‌گوید. ایشان این ویدیوها را در یوتیوب و اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. هانا در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۱.۹۶٪ ۴۹۴۷۶۸ ۲۳۶۵

لیزا کوشی

لیزا کوشی که بود و چه کرد؟ خانم کوشی به خاطر میم‌های خنده‌داری مشهور شد که درست می‌کرد. خانم کوشی تقریبا یکی از جوان‌ترین واینرهای دنیاست. ویدئوهای طنز او، بیننده‌های زیادی دارد. خانم کوشی حالا یکی از بازیگرهای هالیوود است و بیش از ۲۱ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۰.۰۱٪ ۲۸۴۰ ۲۶۹

لوگان پاول

یک یوتیوبر معروف آمریکایی است. ویدیوهای طنز می‌سازد و بعضا این ویدیوها بسیار عجیب هستند! لوگان پاول در یوتیوب طرفدارهای زیادی دارد. لوگان کار بلاگری، ساخت ویدیو طنز و بوکسوری را در صفحات اجتماعی انجام می‌دهد. او کار خود را از شبکه اجتماعی واین شروع کرد. در حال حاضر ۲۶.۱ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

نرخ تعامل به ازای هر پست میانگین لایک میانگین کامنت
۳.۵۹٪ ۹۳۶۵۴۳ ۳۶۰۰

سخن آخر

با مشهورترین واینرهای ایرانی و خارجی آشنا شدید. به نظر شما معروف‌ترین واینرهای ایرانی و خارجی چه کسانی هستند؟ قطعا جای بسیاری از واینرهای ایرانی و خارجی در این مقاله خالی است. شما این واینرها را به ما معرفی کنید و از حوزه فعالیت آن‌ها بگویید. چه نکاتی را از بررسی واینرهای ایرانی و واینرهای خارجی یاد گرفته‌اید؟ با ما در میان بگذارید.