سنگاپور کجاست؟ راهنمای صفر تا صد سفر به سنگاپور + نقشه

سنگاپور کجاست؟ راهنمای صفر تا صد سفر به سنگاپور + نقشه
راهنمای سفر به نیویورک آسیا

معمولا مسافر ایرانی کمتر سنگاپور را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند و به همین دلیل، تحقیق درباره جزئیات سفر به آن علاوه بر دشواری، زمان زیادی می‌برد؛ بنابراین مطالعه راهنمای سفر به سنگاپور یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌ها برای کسب اطلاعات جامع و مفید است؛ بنابراین چه سفرتان شخصی باشد، چه با تور سنگاپور به این کشور می‌روید، باید زمان خاصی را برای پیدا کردن پاسخ سوالاتتان صرف کنید.

در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، قرار است ضمن معرفی جامع شرایط گردشگری در سنگاپور، راه‌وچاه یک سفر حرفه‌ای را در اختیارتان بگذاریم تا ضمن برنامه‌ریزی زمان و هزینه سفرتان، از چند فوت کوزه‌گری در سفر به سنگاپور مطلع شوید. دقت کنید که عناوین این راهنمای سفر سنگاپور بر اساس خط زمانی سفر به سنگاپور چیده شده‌اند.

سنگاپور را بهتر بشناسیم

قبل از اینکه به نکات راهنمای سفر به سنگاپور برسیم بهتر است ابتدا بدانیم سنگاپور کجاست، در طول تاریخ چه روزهایی را پشت‌سر گذاشته است، مردمش چه فرهنگی دارند و به چه زبانی صحبت می‌کنند. تمام این اطلاعات به شما کمک می‌کند انتظارات درست‌تری از مقصدی که به آن سفر می‌کنید داشته باشید و در تصمیم سفرتان مصمم‌تر شوید.

نمایی از شهر سنگاپور

سنگاپور کجاست؟

اگر می‌خواهید بدانید سنگاپور کجاست، باید جنوبی‌ترین قسمت شبه جزیره مالایا را در نقشه پیدا کنید. این شبه جزیره در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. سنگاپور درست بین دریای جنوبی چین و اقیانوس هند واقع شده است و از شمال با مالزی همسایه است. خط استوا با سنگاپور فاصله چندانی ندارد؛ اما این کشور در نیم‌کره شمالی قرار گرفته است. اگر از سنگاپور به سمت شرق حرکت کنید، به مجمع‌الجزایر ریائو می‌رسید.

سنگاپور با وسعت 725 کیلومتری، یکی از کوچکترین کشورهای جهان به شمار می‌رود و با نگاه به سنگاپور روی نقشه و مقایسه آن با همسایه‌اش مالزی، این موضوع کاملاً روشن است. جالب توجه است که سنگاپور بیش از 60 جزیره بزرگ و کوچک دارد که طبیعت برخی از آن‌ها کاملاً بکر هستند.

singapore-location-map.jpg
سنگاپور روی نقشه

تاریخ سنگاپور

داستان تاریخ سنگاپور به دوران باستان و گزارش‌هایی از چین در قرن سوم میلادی باز می‌گردد. در این متون تاریخی، از سنگاپور به عنوان جنوبی‌ترین قسمت شبه جزیره مالایی یاد شده است. در اواخر قرن چهاردهم میلادی، شاهزاده‌ای از امپراتوری سریویجایا به نام پارامسوارا در آن قدرت یافت و رفته‌رفته این شهر را به یک بندر مهم تبدیل کرد تا اینکه پرتغالی‌ها اوایل قرن هفدهم آن را نابود کردند.

در سال 1819 این کشور تحت استعمار انگلیس درآمد و بندرهای تجاری در نقشه سنگاپور ثبت شد و بعدها در جنگ جهانی دوم، کشمکش‌هایی بین ژاپن و انگلیس درگرفت و نیروهای انگلیسی این سرزمین را به ژاپنی‌ها تسلیم کردند؛ اما بعد از پایان جنگ، انگلیسی‌ها باز هم این جزیره را اشغال کردند. حدود دو دهه گذشت تا اینکه در سال 1965 جمهوری مستقل سنگاپور شکل گرفت.

singapore-voor.jpg
یک عکس تاریخی از سنگاپور

فرهنگ سنگاپور

فرهنگ سنگاپور ترکیبی از فرهنگ مالایی، جنوب آسیا و اوراسیاست. البته از آنجایی که این سرزمین مدت‌ها توسط اروپایی‌ها اشغال شده بود، ردی از فرهنگ غرب را هم در خود دارد؛ نباید فراموش کنیم که جوهره اصلی فرهنگ سنگاپور در طول سالیان سال تغییرات بسیاری کرده است. به طوری که گفته می‌شود فرهنگ ابتدایی این کشور از آسترونزی‌هایی گرفته شده بود که از تایوان آمده بودند و بعد‌ها کشورهایی مثل چین تأثیرات زیادی بر فرهنگ سنگاپور گذاشتند.

طبیعت سنگاپور

برای همگام شدن با طبیعت در سنگاپور، نیاز نیست از محیط شهری فاصله بگیرید، چراکه طبیعت به دل شهر پاگذاشته است. به لطف آب‌وهوای مساعد و تلاش 60 ساله مردم سنگاپور، این شهر به یکی از سرسبزترین شهرهای جهان تبدیل شده است و در هر نقطه یک فضای سبز می‌بینید.

جالب توجه است که سنگاپوری‌ها قصد دارند سرسبزی محیط شهری را تا سال 2030 گسترش دهند؛ تا جایی که 200 هکتار دیگر هم به فضای سبز شهری اضافه شود. طبق این برنامه، در این سرزمین باید 170 هزار درخت دیگر کاشته شود و در دهه بعد، هر شهروند سنگاپوری، با فضای سبز، کمتر از 10 دقیقه فاصله داشته باشد. با در نظر گرفتن این آمار پر واضح است که هوای سنگاپور نفس کشیدن دارد و مناظرش دیدن.

Top-6-Nature-Trails-in-Singapore---Southern-Ridges.jpg
مسیری از دل درختان سنگاپور

زبان سنگاپور

زبان ملی سنگاپور مالایی است، اما زبان‌های چینی، تامیل، انگلیسی و ماندارین هم جزو 4 زبان رسمی این کشور هستند. بیشتر افراد زیر 50 سال در سنگاپور با زبان انگلیسی آشنایی خوب و قابل قبولی دارند. یکی از زبان‌های جالبی که در سفر به سنگاپور متوجه آن خواهید شد، زبان «سینگلیش» است که همان انگلیسی است، اما لهجه و دستور زبان مختص خودش را دارد.

زابان.jpg
یک تابلو و چهار زبان مختلف در سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور

انتخاب بهترین زمان سفر به سنگاپور کاملاً نسبی است و به انگیزه شما از سفر به این کشور بستگی دارد، مثلاً عده‌ای لذت بردن از آب‌وهوا و عده‌ای برای آشنایی با فرهنگ و شرکت در فستیوال‌های این کشور، به سنگاپور سفر می‌کنند. از طرفی سنگاپور کشوری است که نمی‌توان یک فصل پربازدید و کم‌بازدید برایش در نظر گرفت، چراکه دمای آن در ماه‌های مختلف تغییر چندانی ندارد و فقط بارش‌ها کم‌وزیاد می‌شود. به دلیل اعتدال آب‌وهوا، در سنگاپور نمی‌توانیم 4 فصل مجزا را در نظر بگیریم و در این قسمت از راهنمای سفر به سنگاپور، قصد داریم شرایط بازدید از این کشور را بر حسب فصول مختلف یک سال میلادی شرح دهیم.

سفر به سنگاپور در زمستان

از اواخر دسامبر تا اوایل مارس، سنگاپور بارش قابل توجهی را به خود می‌بیند. خصوصاً اگر از دسامبر تا اوایل ژانویه، سفر به سنگاپور را تجربه کنید. میانگین دمای هوا در این فصل از سال، حدود 24 تا 30 درجه است. تابش آفتاب در این فصل به حداقل خود می‌رسد و حرکت‌ ابروباد در بیشتر روزهای زمستان سنگاپور حس می‌شود.

اگر برای باران آمادگی داشته باشید، آب‌وهوا مانعی برای لذت بردن از سفر به سنگاپور در زمستان نخواهد بود. ضمن اینکه حال‌وهوای شهر سنگاپور در زمستان پرجنب‌وجوش است و بسیاری از مردم خود را برای کریسمس و سال نو چینی‌ها آماده می‌کنند. همچنین، به دلیل تخفیفاتی که در این فصل وجود دارند، ماه ژانویه و فوریه برای خرید در سنگاپور هم مناسب هستند.

باران.jpg
یک روز بارانی در سنگاپور

سفر به سنگاپور در بهار

روزهای اول فصل بهار در سنگاپور معمولاً گرم هستند و دمای هوا بین 25 تا 32 درجه متغیر است. این دوره از اواخر ماه مارس آغاز می‌شود و تا اواخرماه می ادامه می‌یابد. در این مدت، بیشتر روزها، آفتابی هستند و به جز آفتاب، اندکی باد و باران همراه با رعد‌وبرق هم دیده می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای این شرایط هم آمادگی داشته باشید. بد نیست اشاره کنیم که «هفته فشن سنگاپور» در اوایل بهار برگزار می‌شود و جدا از آن فستیوال‌هایی مثل قایق اژدها و جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور هم طرفداران خاص خودشان را دارند.

افتابی.jpg
یک روز آفتابی در سنگاپور

سفر به سنگاپور در تابستان

اگر برنامه سفر به سنگاپور را در تابستان تنظیم کنید، ترکیبی از هوای آفتابی و بارش‌های گاه‌وبی‌گاه را تجربه خواهید کرد. میانگین دمای این فصل هم بین 25 تا 32 درجه سلسیوس است. در ماه ژوئن، موسوم جنوب شرقی با خود روزهای آفتابی می‌آورد و از شدت باران‌ها می‌کاهد بنابراین هوای خوش تابستان در سنگاپور فستیوال‌های مختلفی را سبب می‌شود که از میان آن‌ها می‌توانیم به فستیوال شب، غذا، روح گرسنه و انواع جشنواره خرید اشاره کنیم.

سفر به سنگاپور در پاییز

اگر بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر به سنگاپور سفر کنید هم، دمای 25 تا 32 درجه‌ای را حس خواهید کرد با این تفاوت که این فصل بارش فراوانی دارد. بارش‌های پاییزی سنگاپور، معمولاً در طول ظهر یا اوایل بعد از ظهر اتفاق می‌افتد و شامل رعد‌وبرق می‌شود. به دلیل برگزاری فستیوال‌هایی مثل فستیوال رود و جشنواره دیوالی، پاییز سنگاپور یکی از بهترین فرصت‌ها را برای آشنایی با فرهنگ این کشور فراهم می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که به جز جشن دیوالی هند، دیوالی سنگاپور هم شهرت خوبی برهم زده است.

event6-min.jpg
رعدوبرق در سنگاپور

ویزای سنگاپور

معمولاً تنها کار اداری سفر به سنگاپور دریافت ویزای این کشور است. تمام گردشگران ایرانی برای سفر به سنگاپور باید برای اخذ ویزا اقدام کنند. از آنجایی که سنگاپور در ایران سفارت ندارد، دریافت ویزا باید به صورت آنلاین انجام شود. اگر با تور سنگاپور سفر کنید، آژانس در اخذ ویزا شما را یاری می‌کند.

لازم به ذکر است که سفر به مالزی نیازی به ویزای گردشگری ندارد، کسانی که سفرشان ترکیبی است و می‌خواهند با تور مالزی سنگاپور سفر کنند، نیازی به دریافت ویزای مالزی نخواهند داشت. هزینه اخذ ویزای سنگاپور حدود 120 دلار است و جدا از سایر مدارک معمول اخذ ویزا، باید مدرک تمکن مالی نیز ارائه دهید.

Singapore-visa.jpg
ویزای سنگاپور

نحوه سفر به سنگاپور

پرواز، تنها راه سفر به سنگاپور است و طی کردن این مسیر با ماشین یک امر کاملاً نادر است. هیچ پرواز مستقیمی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد و باید اول به مقاصدی مثل امارات یا ترکیه سفر کنید. به طور معمول پرواز از تهران تا سنگاپور با احتساب مدت زمان توقف و… بیش از 12 ساعت طول می‌کشد. اما اگر موقعیت سنگاپور روی نقشه را ببینید، پرواضح است که با توقف در امارات، مدت کمتری در هواپیما خواهید بود.

HERO_Singapore-1080x640.jpg
هواپیمای سنگاپور

نحوه رفت‌وآمد در سنگاپور

بیشتر جاهای دیدنی سنگاپور در یک قدمی ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی این کشور هستند و از آنجایی که سنگاپور مساحت چندان زیادی ندارد، مشکل زیادی بابت رفت‌وآمد در این کشور نخواهید داشت. همچنین در هر نقطه از این شهر، دسترسی به تاکسی، مترو (MRT) و اتوبوس خواهید داشت. پیشنهاد ما در این راهنمای سفر به سنگاپور این است که در این کشور از اجاره خودرو بپرهیزید. چراکه قیمت پارکینگ در این شهر بالاست و جدا از آن، امکان اینکه در ترافیک‌های طولانی گیر بیفتید، زیاد است. جزئیات هر یک از روش‌های رفت‌وآمد در سنگاپور به شرح زیر است.

رفت‌وآمد در سنگاپور با مترو

به محض اینکه پا به فرودگاه چانگی در سنگاپور می‌گذارید، ایستگاه مترو این شهر را در نزدیکی خود می‌بینید. مترو سنگاپور، هر انتظاری که از یک سیستم حمل‌ونقل عمومی مؤثر می‌توان داشت را برآورده می‌کند. زیرا این وسیله نقلیه، تمیز، سریع وارزان است. اگر قرار است چندروز مهمان سنگاپور باشید، بهتر است از بلیط اعتباری استفاده کنید. قیمت این بلیط 12 دلار سنگاپور است و با هر بار استفاده، حدود 1 الی 2.5 دلار از اعتبار شما کسر می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم مترو سنگاپور آسانی استفاده از آن است.

وقتی در مترو سنگاپور قدم می‌زنید، کافیست چشم بچرخانید تا چندین نقشه را در اطراف خود ببینید. این مترو حدود 130 ایستگاه دارد و از ساعت 5:30 تا نیمه‌شب، مشغول به کار است. در زمان اوج رفت‌وآمد، هر دوسه دقیقه یکبار، یک قطار به هر ایستگاه می‌رسد و در زمان خلوتی، این مدت انتظار به 5 الی 7 دقیقه افزایش میابد. جزئیات خطوط رنگارنگ مترو در نقشه سنگاپور به شرح زیر است:

  • خط قرمز: شمال به جنوب شهر
  • خط بنفش: شمال به شرق شهر
  • خط سبز: شرق به غرب شهر
  • خط آبی: مرکز شهر
  • خط نارنجی: خط دایره‌ای (جهات مختلف)
  • خط قهوه‌ای: منطقه تامسون به خط ساحلی شرقی
lta-mrt-map.jpg
نقشه مترو سنگاپور

رفت‌وآمد در سنگاپور با اتوبوس

مردم سنگاپور با اتوبوس به تمام این کشور رفت‌وآمد می‌کنند و صد البته، گردشگران هم می‌توانند با این وسیله نقلیه وجب‌به‌وجب سنگاپور را طی کنند، به‌شرطی که بدانند کدام اتوبوس قرار است به کدام مقصد برسد. کسانی که برای اولین بار سفر به سنگاپور را تجربه می‌کنند، ممکن است با دیدن خطوط پیچیده اتوبوس‌رانی کمی سردرگم شوند. یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از چنین مشکلی، استفاده از راهنمایی افراد محلی است.

قیمت اتوبوس‌های سنگاپور برخلاف مترو، بسیار انعطاف‌پذیر هستند، مثلاً به ساعت، روز، سن مسافران و مسافت بستگی دارد؛ اما اگر این قیمت را با مترو مقایسه کنید، تفاوت چندانی نخواهید یافت. در این راهنمای سفر سنگاپور توصیه می‌کنیم اگر عجله ندارید، از اتوبوس استفاده کنید؛ زیرا با این روش چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت و شهر را تجربه خواهید کرد.

SBST_Buses_@_Tampines_Interchage.jpg
اتوبوس سنگاپور

رفت‌وآمد در سنگاپور با تاکسی

اگر عجله داشته باشید یا شلوغی و انتظار برای وسایل نقلیه عمومی برایتان آزاردهنده است، تاکسی‌های سنگاپور در بیشتر نقاط کشور در دسترس هستند. بیشتر راننده تاکسی‌های سنگاپور با زبان انگلیسی آشنا هستند و تجربه خوبی در ارتباط با گردشگران خارجی دارند.

قیمت تاکسی‌های سنگاپور هم قابل قبول است و هزینه ورودی آن با 3 تا 5 دلارسنگاپور برابری می‌کند. به طور معمول، مسافران بابت پیمایش هر کیلومتر حدود 0.16 دلار به راننده‌ها می‌پردازند. البته باید اشاره کنیم که این قیمت‌ها به ماشین، شرایط ترافیک و… بستگی دارد و بهتر است قیمت‌ها را با اپلیکیش‌های آنلاین تاکسی چک کنید.

5804566e2ac845d2a3ac2cbcdd799acd-singapore-taxi-920c.jpg
تاکسی‌های سنگاپور

رفت‌وآمد در سنگاپور با تریشا

تریشا شباهتی نسبی به اتوریکشا و توک‌توک در سریلانکا و هند دارد، با این تفاوت که نیروی محرک آن موتوری نیست و مثل دوچرخه، با رکاب زدن سرنشینش حرکت می‌کند. این روزها، رفت‌وآمد با تریشا طرفداران زیادی ندارد، اما در سفر به سنگاپور، افراد محلی بسیاری را می‌بینید که از این وسیله‌ نقلیه استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که تورهای مختلفی با تریشا در سنگاپور برگزار می‌شود که بابت 30 دقیقه گشت‌وگذار، حدود 40 دلار سنگاپور دریافت می‌کنند. تنها تریشای معتبر در سنگاپور تریشا آنکل (Trishaw Uncle) است که همه‌روزه از ساعت 11:00 تا 21:00 فعالیت دارد.

4c.jpg
تریشای سنگاپور

رفت‌وآمد در سنگاپور با دوچرخه

همان‌قدر که اجاره ماشین در سنگاپور می‌تواند پر دردسر باشد، اجاره دوچرخه بر لذت سفرتان می‌افزاید. انجام این کار از توصیه‌های ویژه ما در راهنمای سفر به سنگاپور است. با دوچرخه‌سواری در این کشور، نه تنها ترافیک را دور می‌زنید، بلکه به اعماق زندگی مردم هم سفر می‌کنید و ثانیه‌ثانیه طبیعت زیبای شهر و مسیر‌های اطرافش، شما را به وجد می‌آورد.

بنابراین دوچرخه‌سواری در سنگاپور، علاوه بر اینکه یک روش جابه‌جایی است، یک تفریح تمام‌عیار هم حساب می‌شود. اگر خطرات دوچرخه‌سواری در خیابان نگرانتان می‌کند، باید بدانید که در سنگاپور بیش از 10 مسیر جذاب دوچرخه سواری داریم که رکاب زدن در آن‌ها کاملاً امن و آرامش‌بخش است.

editorial_generic_co.thumbnail.overview-image.730.411.jpg
مسیر دوچرخه سواری در سنگاپور

امنیت در سنگاپور

سنگاپور از نظر امنیت قابلیت این را دارد که با 10 کشور امن جهان مقایسه شود. حتی اگر به تنهایی سفر به سنگاپور را تجربه می‌کنید، خبر خوب این راهنمای سفر سنگاپور این است که لازم نیست نگران چیزی باشید، اما فراموش نکنید که رعایت نکردن قوانین در این کشور شوخی‌بردار نیست و کارهایی مثل ریختن آب‌دهان و زباله بر زمین، عواقب دارد و شامل جریمه نقدی می‌شود. همچنین سیگار کشیدن در اماکن عمومی ممنوع است و مباره با مواد مخدر در این کشور به جد پیگیری می‌شود.

sd.jpg
پلیس سنگاپور

بهترین محله‌های سنگاپور

یکی از پرکاربردترین اطلاعاتی که در این راهنمای سفر به سنگاپور باید بدانید، بهترین محله‌های سنگاپور است. با آشنایی با این مناطق ضمن اینکه در انتخاب هتل موفق‌تر خواهید بود، می‌توانید تصمیم بگیرید که وقتتان را بیشتر صرف گشت‌زنی در کدام محله‌های این کشور کنید. در ادامه، چند مورد از بهترین محله‌های سنگاپور را معرفی می‌کنیم.

بهترین منطقه تاریخی ‌و فرهنگی

اگر به دنبال جایی می‌گردید که در دل خود انواع و اقسام جاذبه‌ها را جا داده باشد منطقه کلونیال سنگاپور (Colonial District) بهترین گزینه است. از بازار خیابانی بوگیس گرفته تا ساختمان‌های قدیمی دوران مستعمرگی سنگاپور، همه‌وهمه هوش از سر گردشگران می‌پرانند. ضمن اینکه موزه باستان‌شناسی سنگاپور هم در همین منطقه است. محله کلونیال در مرکز شهر واقع شده است.

aa444feb-a39d-4dd9-a8d2-d0e5c7488dbf.jpg
محله کلونیال در سنگاپور

محله‌ای برای زندگی شبانه در سنگاپور

اگر اهل گشت شبانه هستید، رودخانه سنگاپور بهترین جا برای پرسه‌زنی، امتحان کردن غذای خیابانی و محلی، شادی و گوش‌دادن به موسیقی زنده است. یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی که در این محله می‌توان انجام داد، قایق‌سواری است. این رود از نزدیکی نیمه جنوبی شهر عبور کرده است و فاصله کمی با مرکز شهر دارد.

night-pic-of-singapore.jpg
زندگی شبانه در رود سنگاپور

بهترین محله سنگاپور برای شکم‌گردی

گرچه منطقه کلونیال که پیشتر معرفی‌اش کردیم، مجموعه‌ای از بهترین رستوران های کوچک و بزرگ را دارد، اما اگر اهل شکمگردی هستید، در سفر به سنگاپور، هرگز از محله چینی‌ها غافل نشوید. این منطقه از کافه‌رستوران‌های کوچک گرفته تا لوکس‌ترین رستوران‌ها را در خود جای داده است تا از گردشگران به بهترین شکل پذیرایی کند و غذای محلی آن آوازه‌ای بلند بالا دارد.

محله چینین ها.jpg
محله چینی‌ها در سنگاپور

بهترین منطقه سنگاپور برای خانواده‌ها

در فاصله کمتر از 1 کیلومتری سواحل سنگاپور، یک جزیره بسیار معروف و محبوب تفریحی داریم که در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد. نام این جزیره سنتوسا است. اگر به همراه خانواد‌ه‌تان به سنگاپور می‌روید، حتماً از این جزیره دیدن کنید؛ زیرا تفریحات آبی و ساحلی سنتوسا، برای افراد مسن، کودکان و جوانان مناسب است.

سنتوسا.jpg
جزیره سنتوسا در سنگاپور

امن‌ترین منطقه سنگاپور

همان‌طور که درباره امنیت سنگاپور توضیح دادیم، تقریباً هیچ قسمتی از این کشور ناامن نیست، اما از آن‌جایی که میلیون‌ها توریست به این کشور رفت‌وآمد می‌کنند، باید برای هر شرایطی آمادگی داشته باشید؛ چراکه جرایم معمولی، مثل کیف‌قاپی و جیب‌بری در هر نقطه‌ای از جهان محتمل است. مارینا بی یکی از امن‌ترین نقاط سنگاپور است که در آن درصد احتمال جرایم و ناامنی به صفر می‌رسد.

مارینا.jpg
مارینای سنگاپور

نحوه اقامت در سنگاپور

به دلیل آنکه سنگاپور تمرکز خاصی به توسعه گردشگری داشته است، هر نوع هتل با هر سطح خدمات و قیمتی که بخواهید در آن پیدا می‌کنید؛ به‌شرطی که از قبل کمی راجع به هتل های سنگاپور تحقیق کنید. البته باید گوشزد کنیم که سنگاپور از نظر قیمت، یک سروگردن نسبت به سایر شهرهای آسیا بالاتر است و اگر سفر بدون تور به سنگاپور را تجربه می‌کنید، از قبل نسبت به قیمت‌ها و ظرفیت هتل‌ها اطلاعات کسب کنید. ضمن اینکه در زمان اوج سفر به سنگاپور ممکن است تمام ظرفیت‌ها پر شود. انواع هتل‌های سنگاپور به همراه قیمت میانگینشان به شرح زیر است:

  • خوابگاه‌ها: خوابگاه‌ها ارزان‌ترین گزینه برای اقامت در سفر به سنگاپور هستند که برای مسافرت تک‌نفره می‌توانند مناسب باشند. قیمت این مراکز اقامتی 20 دلار سنگاپور است. هر خوابگاه معمولاً 12 تخت دارد و کرایه تمام آن‌ها حدود 300 دلار سنگاپور هزینه دارد.
  • آپارتمان‌های اجاره‌ای: قیمت این آپارتمان‌ها از 250 دلار سنگاپور شروع می‌شود. به خاطر داشته باشید که برای اقامت در برخی از این آپارتمان‌ها حتماً باید حداقل 2 تا 7 شب رزرو کنید.
  • هتل‌های ارزان: هتل‌های ارزان سنگاپور معمولاً از حداقل امکانات یک اقامت برخوردارند و قیمتشان حدود 80 تا 250 دلار سنگاپور است.
  • هتل‌های لوکس سنگاپور: قیمت هتل‌های لوکس سنگاپور از شبی 500 دلار سنگاپور شروع می‌شود. هتل مارینا بی سندز در سنگاپور یکی از مثال‌زدنی‌ترین هتل‌های این کشور است.
لوکس.jpg
هتل لوکس در سنگاپور

سخن آخر

حال که دانستید سنگاپور کجاست و با صفرتاصد سفر به سنگاپور آشنا شدید، وقتش رسیده که برای نوشتن یک برنامه دقیق سفر، دست‌به‌کار شوید و ملزومات سفرتان را یک به یک آماده کنید. با خواندن این مطلب احتمالاً سوالات جدیدی درباره سفر به سنگاپور به ذهنتان خطور کرده‌است؛ هر نکته‌ای را که فکر می‌کنید از قلم افتاده است، می‌توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

تألیف: تیم نویسندگان لست‌سکند