بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس

بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس

اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به پایتخت ایران را دارید، از طرفی هم دوست‌دار غذاهای متنوع و با کیفیت هستید، می‌توانید در این مطلب، بهترین رستوران های تهران را بشناسید. اگر هم شکم‌گردی و امتحان کردن رستوران‌های مختلف جزو تفریحاتتان است، حتماً رستوران های خوب تهران در این لیست را از دست ندهید. رستوران‌هایی که علاوه بر غذاهای باکیفیت، محیط پذیرایی مناسبی هم دارند و در مجموع جزو بهترین‌ها هستند. البته در این میان، گاهی مؤلفه قدمت، از زیبایی پیشی می‌گیرد و ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این کاملاً بستگی به اولویت‌های شما دارد. اگر شما هم دنبال بهترین رستوران تهران می‌گردید، این متن مجله لست سکند را ادامه دهید.

 

بهترین رستوران های تهران را چطور انتخاب کرده‌ایم؟

مهم‌ترین نکاتی که احتمالاً هنگام جستجو برای کسب اطلاعات درباره بهترین رستوران‌ های تهران در نظر می‌گیریم، یکی امکان بررسی تصاویر محیط داخلی و خارجی رستوران‌ های تهران است که ترجیحاً توسط افرادی غیر از مالکین (توسط مشتری و بدون انجام ویرایش‌های گرافیکی) گرفته‌ شده باشد، دیگری، کسب اطلاعات مستقیم و مطمئن از کیفیت خدمات رستوران‌ های تهران و سنجش تناسب آن با قیمت. جدا از این موارد، حتماً برای انتخاب بین بهترین رستوران‌ های تهران، مواردی مثل نوع رفتار کارکنان و مدیریت صحیح در اوقات مختلف (اعم از زمان پیک مشتری و زمان خلوتی) و نوع نظارت و ارزیابی هم بسیار مهم هستند.

بدون شک انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است. اما در این متن، سعی کردیم بر اساس میزان رأی و نکات مثبت و منفی که در پلتفرم‌های معتبر و جامع گذاشته شده، تعدادی از رستوران های خوب تهران که بیشتر مردم رویشان توافق نظر داشته‌اند و امتیاز خوبی را از ابعاد مختلف به آن‌ها داده بودند، در این لیست به‌عنوان بهترین رستوران های تهران معرفی کنیم. بر اساس این معیارها، رستوران مسلم، رستوران شاندیز جردن، رستوران کوبابا، رستوران یاس، رستوران البرز، رستوران نایب، رستوران جنارو، رستوران سنسو و … از بهترین رستوران های تهران در این لیست هستند.

1. رستوران مسلم

رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است. روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند.

گفتنی است که علاوه بر ته‌چین، باقی غذاهای رستوران مسلم هم طعم و کیفیت خوبی دارند و می‌توانید با خیال راحت غذا سفارش دهید. فراموش نکنید که معمولاً پرس‌های مسلم حجمشان زیاد است و حتی می‌توانند دو نفر را هم سیر کنند، اما این کاملاً بستگی به سبک غذا خوردن شما دارد.

پیش از اینکه به این رستوران بروید، این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه صفی طولانی از کسانی که می‌خواهند طعم غذاهای مسلم را بچشند، در بازار وجود دارد و برای اینکه شما هم بخواهید به آن‌ها ملحق شوید، باید فیش مخصوص تهیه کنید که برای این‌کار معمولاً چند نفر شما را راهنمایی می‌کنند. فراموش نکنید که رستوران مسلم، در کنار خود چند سالن دیگر نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید و همین امر باعث می‌‌شود که شما خیلی در صف نمانید. اگر تصمیم گرفتید جاهای دیدنی تهران را با مترو بگردید، می‌توانید مسلم را برای وعده غذایی‌تان در نظر بگیرید.

لیست بهترین جاهای دیدنی تهران با مترو

ساعات کاری رستوران مسلم از ساعت 11:00 تا 18:30
شماره تماس رستوران مسلم 2275 5560 021 – 9834 5589 021

9835 5589 021 – 9836 5589 021

صفحه اینستاگرام رستوران مسلم  moslem.restaurant@
وب‌سایت رستوران مسلم moslemrestaurant.ir
آدرس رستوران مسلم بازار تهران، خیابان 15 خرداد، نبش غربی سبزه‌میدان

موقعیت دقیق رستوران مسلم روی نقشه

ته چین مسلم
تصویری از ته‌چین‌های معروف مسلم
رستوران مسلم
نمایی از یکی از سالن‌های رستوران مسلم، عکس از آرشیو لست سکند، Shaghayegh
رستوران مسلم بازار
نمای خارجی از رستوران مسلم، عکس از آرشیو لست سکند، Turaj

2. رستوران شاندیز جردن

اگر بخواهیم چند رستوران خوب در تهران را نام ببریم، قطعاً رستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است.

غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطح بالا و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند. به این کیفیت خوب غذا، محیط و فضای رستوران شاندیز را هم اضافه کنید که به سبک کلاسیک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است؛ البته رستوران، چهار طبقه با دکوراسیون‌های متفاوت در طبقات است. در این رستوران امکان برگزاری جشن و مراسم‌ هم هست و می‌توانید برای انجام این کار، با شماره‌های مربوط به رستوران تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

ساعات کاری رستوران شاندیز جردن همه روزه از 11:30 تا 16:00 و از 19:00 تا 23:00
شماره تماس رستوران شاندیز جردن 75313 021
صفحه اینستاگرام رستوران شاندیز جردن  shandiz.restaurants@
وب‌سایت رستوران شاندیز جردن  www.shandizjordan.com
آدرس رستوران شاندیز جردن بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا

موقعیت دقیق رستوران شاندیز جردن روی نقشه

lastsecond-shandiz.jpg
منو شاندیز جردن
شیشلیک شاندیز
شیشلیک‌های معروف رستوران شاندیز جردن، عکس از آرشیو لست سکند، فرشاد شفیعی شهیدلو
رستوران شاندیز جردن
تصویری از نمای داخلی یکی از سالن‌های رستوران شاندیز جردن، عکس از آرشیو لست سکند، پیام پورمهدی
رستوران شاندیز تهران
قسمتی از سالن‌های دیگر رستوران شاندیز جردن، عکس از آرشیو لست سکند، Yalda Rezaei

3. رستوران ایتالیایی سنسو

سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاً رستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید.

کیفیت بالای غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دلنشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند. فراموش نکنید که این رستوران علاوه بر اینکه بین بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد، جزو رستوران های لوکس تهران هم هست. اگر به رستوران سنسو رفتید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یکی از غذاهای استیک، پاستا یا سالاد سزار آن را امتحان کنید.

فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند. پس اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، بهتر است زودتر به اینجا بروید یا جا رزرو کنید.

ساعات کاری رستوران سنسو از ساعت 12:00 ظهر تا 22:30 شب
شماره تماس رستوران سنسو 0103 4402 021
صفحه اینستاگرام رستوران سنسو  senso_restaurant@
آدرس رستوران سنسو (شعبه بلوار فردوس) بلوار فردوس، رامین جنوبی

موقعیت دقیق رستوران سنسو (شعبه بلوار فردوس) روی نقشه

سنسو3.JPG
بخشی از منو رستوران سنسو
سنسو4.JPG
بخشی از منو رستوران سنسو
سنسو2.JPG
بخشی از منو رستوران سنسو
پاستای سنسو
تصویری از نمونه غذای سرو شده در رستوران سنسو، عکس از آرشیو لست سکند، Golnaz Masham
رستوران سنسو
نمای داخلی رستوران سنسو (بلوار فردوس)، عکس از آرشیو لست سکند، پروانه کشاورز
رستوران سنسو فردوس
نمای خارجی از رستوران سنسو شعبه بلوار فردوس، عکس از آرشیو لست سکند، Shirin Gh

4. رستوران نایب (شعبه ساعی)

مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. شعبه نایب ساعی یکی از بهترین رستوران‌های این مجموعه است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند.

شعبه نایب ساعی توسط ایرج نایب، نوه حاج علی و پسر غلامحسین نایب، ساخته می‌شود. حاج علی یکی از آشپزهای ناصرالدین شاه بوده که طبق اطلاعات مجموعه نایب، او اولین چلوکباب را در ایران و برای شاه آماده می‌کند و بعدها غلامحسین نایب، اولین چلوکبابی به شکل رستوران‌های مدرن اروپایی را می‌زند. شعبه ساعی به‌مرور توسعه پیدا می‌کند و در حال حاضر چهار سالن مجزا دارد و ظرفیت آماده پذیرایی آن به حدود 500 نفر می‌رسد. برخی از خدمات متمایز کننده آن مثل کارت هدیه نایب و ارائه منوی افطار در ماه رمضان، هستند.

ساعات کاری رستوران نایب ساعی سالن صبحانه: از 6:30 تا 10:30

سایر سالن‌ها: از 11:30 تا 23:00

شماره تماس رستوران نایب ساعی 3474 8871 021
صفحه اینستاگرام رستوران نایب ساعی nayebsaei@
وب‌سایت رستوران نایب ساعی nayebsaei.com
آدرس نایب ساعی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی

موقعیت دقیق رستوران نایب ساعی روی نقشه

نایب.JPG
منو رستوران نایب
نایب 2.JPG
منو رستوران نایب
کباب نایب
نمونه‌ای از غذای رستوران نایب، از بهترین رستوران های تهران
رستوران نایب
فضای داخلی بخش VIP رستوران نایب ساعی
نایب ساعی
بخش از نمای خارجی رستوران نایب ساعی

5. قهوه‌خانه سنتی آذری

قهوه خانه سنتی آذری را هم با توجه به علاقه و رأی زیاد مردم به آن، می‌توانیم بین رستوران های خوب تهران قرار دهیم. با اینکه منوی قهوه‌خانه آذری خیلی متنوع نیست، اما باید گفت که یکی از بهترین دیزی‌های تهران را می‌توانید در این قهوه‌خانه یا رستوران میل کنید. فضای دل‌نشینی که قهوه‌خانه آذری دارد، بسیار جذاب است و خوردن غذا را بسیار دل‌پذیرتر می‌کند.

همه تزییناتی که در جای‌جای این رستوران مشاهده می‌کنیم، سنتی هستند و تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. با حضور در این رستوران، قطعاً حس و حالی از طهران قدیم به شما دست می‌دهد.

ساعات کاری قهوه‌خانه سنتی آذری شنبه تا پنج‌شنبه از 06:00 صبح تا 23:45 شب

جمعه از 06:00 صبح تا 19:30 غروب

شماره تماس قهوه‌خانه سنتی آذری 0710 5539 021
صفحه اینستاگرام قهوه‌خانه سنتی آذری  azariteahouse@
آدرس قهوه‌خانه سنتی آذری میدان راه آهن، ابتدای خیابان ولی عصر،

رو به روی شهرداری ناحیه 4، پلاک 30

موقعیت دقیق قهوه‌خانه آذری روی نقشه

lastsecond-azari.jpg
بخشی از منو قهوه خانه آذری
غذای رستوران آذری
نمونه غذای قهوه‌خانه آذری، عکس از آرشیو لست سکند، پروانه کشاورز
عکس رستوران آذری
نمای داخلی قهوه‌خانه آذری، عکس از آرشیو لست سکند، Reza
رستوران آذری
نمای خارجی از قهوه‌خانه آذری، عکس از آرشیو لست سکند، سعید عسگریان

6. رستوران کوبابا

رستوران کوبابا یکی از متنوع‌ترین منوهای غذایی را دارد که درونش می‌توانید انواع غذاها را از غذاهای یونانی گرفته تا غذاهای عربی و غیره، پیدا کنید و سفارش دهید و از کیفیت و طعم سفارشتان هم رضایت کامل داشته باشید. رستوران کوبابا بیشتر برای غذاهای عربی‌اش شهرت پیدا کرده و اکنون یکی از بهترین رستوران های تهران است.

رعایت چند نکته می‌تواند شما را با این رستوران بهتر آشنا کند، اینکه رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از فضای باز هست. غیر از این مورد باید بدانید که در رستوران کوبابا، پیش غذای پنج مزه سرد هم طرفداران بسیاری دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. در کنار کیفیت خوب غذا، دکوراسیون زیبا، رفتار مطلوب پرسنل و مواردی از این دست هم بر جذابیت‌های این رستوران افزوده‌اند.

ساعات کاری رستوران کوبابا شنبه تا چهارشنبه از 12:30 تا 15:30 و از 19:30 تا 23:00

پنج‌شنبه و جمعه از 8:30 تا 11:00  و از 12:30 تا 15:30 و از 19:30 تا 23:00

شماره تماس رستوران کوبابا 8016 2620 021
وب‌سایت رستوران کوبابا www.kubaba.menew.pw
آدرس رستوران کوبابا جردن، خیابان گلخانه، شماره 257

موقعیت دقیق رستوران کوبابا (شعبه جردن) روی نقشه

lastsecond-kubaba.jpg
منو رستوران کوبابا
غذای کوبابا
نمونه‌ای از غذاهای رستوران کوبابا، عکس از آرشیو لست سکند، Sara Mehr
رستوران کوبابا
فضا و دکوراسیون داخلی رستوران کوبابا (شعبه جردن)، عکس از آرشیو لست سکند، فاطمه فراهانی

7. آشپزخانه برادران

رستوران آشپزخانه برادران از دیگر رستوران های خوب تهران است که می‌توانید در آن ترکیبات غذایی مختلفی را از غذاهای ایرانی و غیرایرانی بخورید. یکی از دلایل معروف بودن آشپزخانه برادران، خلاقیت‌هایی است که برای طبخ غذاهای مختلف به‌کار می‌گیرند.

در آشپزخانه برادران، می‌توانید غذاهای مختلفی را پیدا کنید، از املت برای صبحانه گرفته تا سوپ و پیتزا و غذاهای ایتالیایی که هر کدام در جذاب‌ترین حالت خود سرو می‌شوند. گفتنی است که مواد اولیه این رستوران، همیشه تازه و به‌روز هستند و از این بابت هم باید خیالتان راحت باشد. این رستوران بیشتر به‌خاطر صبحانه‌های بسیار خوبی که دارد سر زبان‌ها افتاد.

ساعات کاری آشپزخانه برادران یک‌شنبه تا پنج‌شنبه:

صبحانه و نهار: از 7:00 تا 15:00

شام: از 19:00 تا 22:30

جمعه‌ها و روزهای تعطیل:

صبحانه: از 7:00 تا 13:00

شام: از 19:00 تا 22:30

شماره تماس آشپزخانه برادران 4202 8804 021 – 4203 8804 021
صفحه اینستاگرام آشپزخانه برادران brotherskitchen@
آدرس آشپزخانه برادران ضلع شمالی میدان شیخ بهایی، ابتدای سئول جنوبی،

نبش کوچه نسترن، نبش کوچه نسترن، پلاک 9

موقعیت دقیق آشپزخانه برادران روی نقشه

منو رستوران برادران.jpg
منو رستوران برادران
غذای رستوران برادران
نمونه‌ای از غذاهای آشپزخانه برادران، عکس از آرشیو لست سکند، Tina Azimi
رستوران برادران
بخش داخلی آشپزخانه برادران، عکس از آرشیو لست سکند، Tina Azimi

8. رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین)

رستوران ارکیده چند مزیت دارد که همگی آن‌ها با یکدیگر باعث شده‌اند ارکیده به یکی از بهترین رستوران های تهران و همین‌طور یکی از چند رستوران برتر تهران تبدیل شود. رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین، عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است.

کباب بره و چنجه رستوران ارکیده از پرطرفدارترین غذاهایی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید. ناگفته نماند که در مجموع، غذاهای این رستوران، سطح استاندارد بالایی دارند. رستوران ارکیده فضای دل‌نشینی دارد و برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند.

ساعات کاری رستوران ارکیده از 12:00 تا 24:00
شماره تماس رستوران ارکیده 5300 8888 021
صفحه اینستاگرام رستوران ارکیده orkideh_restaurant@
وب‌سایت رستوران ارکیده www.orkidehrestaurant.com
آدرس رستوران ارکیده (شعبه آرژانتین) میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند

موقعیت دقیق رستوران ارکیده روی نقشه

lastsecond-orkide.jpg
بخشی از منو رستوران ارکیده
عکس غذای ارکیده
تصویری از نمونه غذای رستوران ارکیده، عکس از آرشیو لست سکند، Kambiz a
رستوران ارکیده
فضای داخلی رستوران ارکیده (شعبه میدان آرژانتین)، عکس از آرشیو لست سکند، ادریس بهرام پور

9. رستوران مرشد

رستوران مرشد، جایی است که در ابتدا آشپزخانه بوده و بعد به رستوران تبدیل شده و در حال حاضر چند شعبه دارد. طعم عالی غذاهای رستوران مرشد، سبب رشد و پیشرفت رستوران شده و روزبه‌روز بر طرفدارانش افزوده است. مرشد همچنان کیفیتش را حفظ کرده و غذاهای لذیذی را برای مشتریانش طبخ می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران می‌روید، حتماً یکی از غذاهای چلو کباب، برگ، خوراک گردن یا قیمه این رستوران را امتحان کنید. رستوران مرشد هم یکی از گزینه‌های لیست بهترین رستوران های تهران است.

ساعات کاری رستوران مرشد شنبه تا چهارشنبه: از 12:00 تا 23:00

جمعه و روزهای تعطیل: از 12:00 تا 23:00

شماره تماس رستوران مرشد 75272 021
صفحه اینستاگرام رستوران مرشد morshed_restaurant@
وب‌سایت رستوران مرشد www.morshed110.com
آدرس رستوران مرشد (شعبه نیاوران) خیابان باهنر (نیاوران)، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک 2

موقعیت دقیق رستوران مرشد روی نقشه

lastsecond-morshed.jpg
منو رستوران مرشد
کباب رستوران مرشد
نمونه‌ای از غذاهای رستوران مرشد، عکس از آرشیو لست سکند، Mome
رستوران مرشد
تصویری از فضای داخلی رستوران مرشد، عکس از آرشیو لست سکند، محسن خرمایی پور
عکس رستوران مرشد
نمای خارجی از رستوران مرشد (شعبه نیاوران)، عکس از آرشیو لست سکند، Mome

10. رستوران ایتالیایی جنارو

از اولین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران جنارو است که نام قدیمی‌اش، «ژوانی» بوده، اما امروزه آن را با نام جنارو می‌شناسند. رستوران جنارو در سال 1386 فعالیتش را شروع کرد و میان کسانی که غذاهای ایتالیایی دوست دارند، اسم و رسمی آشنا دارد. پیتزا، پاستا و به‌طور کلی غذاهای ایتالیایی این رستوران، بسیار معروف هستند و طرفداران فراوانی دارد.

غیر از غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی منوی این رستوران را امتحان کنید. این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند. محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند و همچنین یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود.

ساعات کاری رستوران جنارو هر روز از ساعت 12:00 صبح تا 23:45 شب
شماره تماس رستوران جنارو 0008 4426 021
وب‌سایت رستوران جنارو www.gennaro.menew.pw
آدرس رستوران جنارو (شعبه مرزداران) بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع

موقعیت دقیق رستوران جنارو (شعبه مرزداران) روی نقشه

lastsecond-jenaro.jpg
منو رستوران جنارو
پیتزای جنارو
نمونه‌ای از غذاهای رستوران جنارو، عکس از آرشیو لست سکند، Rozhin
رستوران جنارو
فضای داخلی رستوران ایتالیایی جنارو، عکس از آرشیو لست سکند، hadi
عکس رستوران جنارو
نمای بیرونی از رستوران جنارو (شعبه مرزداران)، عکس از آرشیو لست سکند، hadi

11. رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف‌الاسلامی از رستوران‌ های قدیمی در بازار بزرگ و از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود، اما همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و از بهترین رستوران های تهران است. محبوب‌ترین غذای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرفداران زیادی دارد.

معمولاً برای رفتن به این رستوران، باید کمی معطل شوید و در صف بمانید تا جا خالی شود، اما با کیفیتی که به شما ارائه می‌دهند، ارزش انتظار کشیدن هم دارد. این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای هم دارد، اما کیفیت و طعم غذا به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه چندان لوکس، مملو از مشتری است.

ساعات کاری رستوران شرف الاسلامی هر روز از 11:30 صبح الی 16:00 عصر
شماره تماس رستوران شرف الاسلامی 0957 5562 021
صفحه اینستاگرام رستوران شرف الاسلامی sharafoleslamii@
آدرس رستوران شرف الاسلامی بازار 15 خرداد، به سمت مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه،

راه سمت راست، رستوران شرف الاسلامی

موقعیت دقیق رستوران شرف الاسلامی روی نقشه

غذای شرف الاسلامی
نمونه‌ای از غذاهای رستوران شرف‌الاسلامی، عکس از آرشیو لست سکند، مجید میرزادی
رستوران شرف الاسلامی
نمای داخلی رستوران شرف الاسلامی، عکس از آرشیو لست سکند، مجید میرزادی
رستوران شرف الاسلامی بازار
سر در رستوران شرف الاسلامی، عکس از آرشیو لست سکند، امید سرافرازی

12. رستوران گیلانه

اگر به‌دنبال غذاهای گیلانی در تهران هستید، به‌طور قطع رستوران گیلانه اولین گزینه‌ای است که به شما پیشنهاد خواهد شد. این رستوران نسبتا قدیمی که شهرت خوبی را به واسطه کیفیت غذا و دکور جذابش در این مدت به‌دست آورده، در خیابان نلسون ماندلا (جردن) واقع شده است. هنگام ورود، دکور رستوران اولین چیزی است که شما را جذب خواهد کرد. همه چیز از میز و صندلی گرفته تا تزئینات مطابق با حال‌و‌هوای رستوران‌های سنتی گیلان است.

منوی متنوع گیلانه از غذاهای خاص شمالی تا غذاهای مدیترانه، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. در این میان گردن با سس پیاز به همراه کته محبوب شمالی از غذاهای پیشنهادی این رستوران است. همچنین اگر هوس غذای شمالی کردید مرغ ناردون می‌تواند حس حضور در استان گیلان را برای شما تداعی کند. قیمت‌ غذاهای این رستوران در رده گران قرار می‌گیرد که با توجه به کیفیت و کمیت غذا منطقی به نظر می‌رسد.

ساعات کاری رستوران گیلانه همه روزه از ساعت 12:30 تا 23:45
شماره تماس رستوران گیلانه 5335 2205 021
صفحه اینستاگرام رستوران گیلانه gilaneh_restaurant_group@
آدرس رستوران گیلانه

تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا

موقعیت رستوران گیلانه جردن

lastsecond.ir-best restaurant in tehran 9.jpg
رستوران گیلانه یک رستوران خوب در تهران
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 3.jpg
غذای رستوران گیلانه
منو رستوران گیلانه.jpg
منو رستوران گیلانه

13. رستوران البرز

رستوران البرز، هم از رستوران های قدیمی تهران است و هم جزو بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد. این رستوران، فعالیتش را از سال 1346 شروع کرده و همچنان سعی بر آن دارد که خدماتش را مطابق با استانداردهای روز و کیفیت مناسب ارائه کند. با اینکه رستوران البرز، از قدیمی‌های تهران است، اما فضا و محیطش کاملاً به‌روز شده است.

منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است. رستوران البرز دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این رستوران را بیشتر برای کباب‌هایش می‌پسندند، این مورد را نیز فراموش نکنید که رستوران البرز، قیمت‌های نسبتاً بالایی دارد.

ساعات کاری رستوران البرز همه روزه از ساعت 11:00 تا 23:30
شماره تماس رستوران البرز 41695 021
وب‌سایت رستوران البرز www.alborzrest.com
صفحه اینستاگرام رستوران البرز alborz_rest@
آدرس رستوران البرز خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم، چلوکبابی البرز

موقعیت دقیق رستوران البرز روی نقشه

کباب رستوران البرز
نمونه‌ای از غذاهای رستوران البرز، عکس از آرشیو لست سکند، حمید نیکومرام
رستوران البرز
نمای داخلی از رستوران البرز
عکس رستوران البرز
سر در رستوران البرز، عکس از آرشیو لست سکند، maryam

14. رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان یک رستوران بین‌المللی است که در دو طبقه به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. طبقه پایین، قسمت فرنگی آن است و طبقه بالا، قسمت ایرانی است. با توجه به ارتفاعی هم که رستوران در آن قرار دارد، منظره خوبی از تهران را شاهد خواهید بود.

شما از لحظه ورود، ابتدا از یک سالن می‌گذرید و سپس با آسانسور به رستوران‌ها می‌رسید. در همین مسیر می‌توانید سلیقه، دکوراسیون زیبا و طراحی چشم‌نواز مجموعه را ببینید. نکته مثبت اصلی این رستوران، غذاهای لذیذ و با کیفیتی است که ارائه می‌دهد. جدا از این مورد، برخورد خوب پرسنل، نکته مثبت دیگری است که می‌توانیم درباره این رستوران عنوان کنیم. در مجموع، تمامی این نکات، نارنجستان را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است.

ساعات کاری رستوران نارنجستان از ساعت 12:00 تا 23:00
شماره تماس رستوران نارنجستان 6060 2206 021 – 5353 2206 021 – 5353 2208 021
صفحه اینستاگرام رستوران نارنجستان narenjestan_restaurant@
آدرس رستوران نارنجستان خیابان سعادت آباد، سرو غربی، چهار راه قیصر امین پور، مجتمع سرو، طبقه 11 و 12

موقعیت دقیق رستوران نارنجستان روی نقشه

lastsecond-narenjestan.jpg
منو رستوران نارنجستان
غذای رستوران نارنجستان
نمونه‌ای از غذاهای رستوران نارنجستان
رستوران نارنجستان
نمای داخلی از رستوران نارنجستان
عکس رستوران نارنجستان
نمای بیرونی رستوران نارنجستان

15. رستوران دیزی

دیزی سرای ایرانشهر مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوشمزه با دوستان و خانواده خود میل کنند. این رستوران به‌خاطر دیزی‌هایش معرف شده است و در کنار هر پرس غذا، تعدادی ترشی و مخلفات به عنوان سرویس می‌دهد که شما خواه ناخواه باید آن‌ها را حساب کنید؛ این یک مورد شاید به مذاق همه خوش نیاید. به هر ترتیب اگر یک دیزی خوب می‌خواهید، باید بدانید که خیلی از دیزی‌خورها به این رستوران می‌آیند و معمولاً هم اینجا شلوغ است، مگر اینکه در ساعاتی مشخص به آنجا مراجعه کنید یا بخواهید از سرویس بیرون‌بر استفاده کنید.

ساعات کاری رستوران دیزی از ساعت 11:30 تا 16:30
شماره تماس رستوران دیزی 0008 8881 021 – 0481 8849 021
صفحه اینستاگرام رستوران دیزی dizisara_iranshahr@
آدرس رستوران دیزی خیابان ایرانشهر شمالی، خیابان کلانتری، پلاک 52

موقعیت دقیق رستوران دیزی روی نقشه

عکس دیزی ایرانشهر
دیزی و ترشی‌ها و مخلفات آن؛ عکس از آرشیو لست سکند، Golnaz Masham
رستوران دیزی ایرانشهر
فضای داخلی رستوران دیزی
عکس رستوران دیزی
نمای بیرونی رستوران دیزی

16. رستوران یاس

رستوران یاس یکی از قدیمی‌ترین و البته با اصالت‌ترین رستوران‌های تهران است که اغلب مشتریان آن، از سال‌ها پیش به آن وفادار مانده‌اند. این رستوران که در منطقه‌ای پر رفت‌و‌آمد، بر خیابان ولیعصر و روبه‌روی پارک ملت قرار گرفته، دکوراسیونی شیک و ساده و معماری لوکسی دارد و محل مناسبی برای قرارهای کاری، مهمانی‌های خانوادگی و آشنایی مهمان‌های خارجی با غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب‌ها است. مهمترین و البته معروف‌ترین غذای این رستوران، چلو کباب برگ باکیفیتش است. رستوران یاس از رستوران های معروف تهران محسوب می‌شود که اغلب تهرانی‌ها با آن آشنایی دارند.

ساعات کاری رستوران یاس از ساعت 11:30 تا 23:00
شماره تماس رستوران یاس 1020 2201 021
صفحه اینستاگرام رستوران یاس yasrestaurantofficial@
آدرس رستوران یاس  تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت

موقعیت رستوران یاس

lastsecond-gole yas.jpg
منو رستوران یاس
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 555.jpg
رستوران یاس، بهترین رستوران تهران
lastsecond.ir-best restaurant in tehran 12.jpg
رستوران یاس تهران

سخن آخر

با توجه به مطالب ارائه شده، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را برای انتخاب رستوران مناسب بگیرید و وعده غذایی دلخواهتان را در رستورانی میل کنید که از همه نظر با استانداردهای شما مطابقت دارد. در این لیست، بهترین رستوران های تهران قرار گرفته‌اند؛ اما با وجود تعداد بی‌شمار رستوران های تهران، همچنان می‌توانیم به آن، رستوران‌هایی را اضافه کنیم. با این وجود، اگر شما هم پیشنهادی دارید و فکر می‌کنید رستورانی از قلم افتاده که شایسته قرار گرفتن در این متن است، آن را به ما معرفی کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که غالب این رستوران ها در ایام تعطیل رسمی هم باز هستند (غیر از تاسوعا و عاشورا و روزهای خاص)، برای همین بهتر است که پیش از رفتن، با یک تماس به رستوران از باز بودن آن مطمئن شوید.

اگر از ما نظر بخواهید، پیشنهادمان این است که برای خودتان یک برنامه تمام عیار بچینید و رستورانی را انتخاب کنید که نزدیک به جاهای دیدنی تهران باشد. انتخاب چنین رستورانی باعث می‌شود در کنار چشیدن طعم یک غذای باکیفیت و خوشمزه، کمی هم گردش کنید و طعم غذا را با تجربه یک گردش درست و حسابی ماندگار کنید. بعضی از بهترین رستوران‌های تهران برای ایجاد چنین حس خوشایندی در نزدیکی جاذبه‌ها شروع به کار می‌کنند و رفت‌وآمد دائم مشتریان به آنها سبب می‌شود محصولاتشان تازه و باکیفیت باشد.

در مجموع، همان‌طور که ابتدای متن هم گفتیم، رستوران های خوب تهران طیف وسیعی دارند که می‌توان برای هر سلیقه و ذائقه‌ای رستورانی را در نظر گرفت. با توجه به این مورد نیز باید بگوییم که در لیست بالا تا حدودی به این نکته هم دقت کرده‌ایم تا رستوران های خوب تهران را که بررسی کرده‌ایم، سلایق مختلفی را دربرگیرند. از رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی گرفته تا رستوران‌هایی مثل کوبابا که منوی عربی هم دارند، اما باز هم نمی‌توان همه انتظارات را در یک لیست جا داد!

 

تألیف: تیم نویسندگان لست سکند

 

 

.