افتتاح چند تقاطع مهم در تهران | نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران می‌آید

افتتاح چند تقاطع مهم در تهران | نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران می‌آید

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح چند تقاطع مهم در تهران خبر داد و گفت: ظرف ۱۰ روز آینده تقاطع ستاری ـ لشکری و بعد از آن لشکری ـ آزادگان و در ادامه فاز دوم نواب ـ تندگویان و سپس  تقاطع شهید آوینی را افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج) آیین بهره‌برداری ۶۰ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ با حضور هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و حمید جوانی؛ شهردار منطقه ۳ در قالب یکصد و سومین پویش امیدوافتخار در بوستان ملت برگزار شد.

هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه این مراسم درباره بهره‌برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح جدید گفت: تا پایان سال تقاطعات افتتاح شده در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ مورد می‌رسد. ظرف ۱۰ روز آینده تقاطع ستاری ـ لشکری و بعد از آن لشکری ـ آزادگان و در ادامه فاز دوم نواب ـ تندگویان و سپس تقاطع شهید آوینی را افتتاح خواهیم کرد و برای سال آینده نیز حدود ۲۰ تقاطع برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) یکی‌از پیچیده‌ترین و بزرگترین پروژه‌های مدیریت شهری است که با رفع معارضین در محدوده میدان جی و میدان فتح اجرایی شده است و برنامه ما این است که در این دوره این مدیریت شهری آن را نهایی کنیم.

حق‌بین با اشاره به واگذاری نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه از سازمان زیباسازی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، تأکید کرد: طی هفته آینده اطلاعات و مشخصات آنها را از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اخذ خواهیم کرد و از سال آینده اقدامات مربوط به نگهداشت آن را اجرایی می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پل‌های نسل جدید عابرپیاده، افزود: طراحی پل‌های نسل جدید عابرپیاده در چند نقطه انجام شده و طرح نهایی تا پایان سال آماده خواهد شد، از ابتدای سال ۱۴۰۳ عملیات ساخت در کارخانه آغاز و تا پایان تیرماه اولین پل‌ها را نصب خواهیم کرد.