ارزانترین سایت خرید از ترکیه

ارزانترین سایت خرید از ترکیه

در چند سال اخیر بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند از محصولات و اجناس ترک استفاده کنند. محصولات ترک علاوه بر زیبایی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و همین باعث شده بازار خرید از فروشگاه‌های اینترنتی ترکیه روز به روز داغ‌تر شود. اما در این میان، حتما شما هم به دنبال خرید از سایتی هستید که محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری نسبت به سایت‌های دیگر بفروشد.

سایت ترندیول، ارزانترین سایت خرید از ترکیه است که در ادامه به مهم‌ترین مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی خواهیم پرداخت. شما با خرید مستقیم از ترندیول ترکیه می‌توانید محصولات اورجینال را با قیمت مناسب‌تری خریداری کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

معرفی و آشنایی با ترندیول ترکیه

حتی اگر یک بار برای خرید از ترکیه پرس‌و‌جو کرده باشید، حتما نام ترندیول به گوشتان خورده است. سایت Trendyol معتبرترین و ارزانترین سایت‌ خرید از ترکیه است که از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرده و حدود 18 میلیون کاربر فعال دارد. موسس این وب سایت Demet Mutlu است و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین سهامداران علی بابا شناخته می‌شود. شما می‌توانید در سایت ترندیول اجناس با برندهای پوشاک به نام Trendyol Milla برای زنان و Trendyol Man برای مردان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

علاوه بر این، ترندیول از زنان کارآفرین حمایت کرده و محصولات طراحان مد را برای اولین بار در سایت به نمایش می‌گذارد و برای آن‌ها کسب درآمد می‌کند. سایت Trendyol تبلیغات خود را در سطح گسترده‌ای انجام می‌دهد و به همین علت مخاطبان زیادی از سراسر جهان دارد.

در این سایت فروشگاهی بزرگ، محصولات حدود 400 تولیدی پوشاک ترک و غیر ترک به فروش می‌رسد. همچنین محصولات این فروشگاه اینترنتی تنها به پوشاک محدود نیست و علاوه بر آن، اجناس دیگری مانند لوازم برقی، محصولات خوراکی و … نیز عرضه می‌شوند.

بنابراین اگر به دنبال برندهای معروف پوشاک ترکیه مانند کوتون، دفاکتو، ال سی وایکیکی، ساتین، ماوی و سایر برندهای مشهور دیگر در ترکیه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این سایت سری بزنید.

سایت خرید از ترکیه

محبوب ترین محصولات ترندیول کدام است؟

  • لباس و پوشاک : انواع لباس‌های زنانه، مردانه، لباس‌های ورزشی، تی شرت، مانتوها و شلوارهای متنوع
  • لوازم آرایشی و بهداشتی : ادکلن، لوسیون بدن، لوازم آرایشی صورت و بدن، انواع لوازم آرایشی لب، چشم، ابرو و بهداشتی
  • لوازم الکترونیکی: هدفون، لپ تاپ، گوشی، تبلت، رایانه‌ها و سایر لوازم جانبی دیگر
  • وسایل بچه و بزرگسال: پوشاک بچه‌گانه، وسایل سیسمونی، اسباب بازی، لوازم ورزشی کودک و…
  • کفش: انواع کفش‌های مردانه و زنانه، بوت، صندل، کفش‌های رسمی و…
  • محصولات خانگی : لوازم روشنایی، دکوراتیو، لوازم خواب و…

تخفیفات و حراجی‌های ویژه ترندیول

Trendyol در طول سال برای کاربران خود تخفیفات و جشنواره‌های خاصی را درنظر می‌گیرد که در آن، اجناس و محصولات اورجینال با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. این تخفیف و حراجی‌ها معمولا در برخی از رویدادهای خاص برگزار می‌شوند که زمان و تاریخ دقیق آن با توجه به سیاست‌های ترندیول در هر سال تغییر می‌کند.

به طور مثال Black Friday یکی از این رویدادهاست که در نوامبر هر سال برگزار می‌شود و مشتریان می‌توانند از تخفیفات ویژه روی محصولات مانند پوشاک، لوازم آرایشی و سایر محصولات دیگر بهره‌مند شوند.

همچنین ترندیول در مناسبت‌های خاص دیگر مانند ولنتاین، روز کودک، روز پدر، روز مادر و سایر تاریخ‌های مهم، تخفیفات ویژه‌ای را اعمال می‌کند که خرید در این بازه‌های زمانی کاملا به نفع شماست.

مزیت‌ های خرید از ترندیول ترکیه

  • ترندیول با ارائه مکانیزم جستجوی دقیقی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، پیدا کردن محصول مد نظرتان را در میان محصولات گسترده و متنوع آسان می‌کند و لازم نیست وقت زیادی را برای جستجو در این سایت بگذرانید.
  • بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود 70 درصد از خانم‌های ترک از سایت ترندیول خرید می‌کنند. این آمار نشان‌دهنده رضایت بالای مشتریان از کیفیت و قیمت محصولات این فروشگاه است. بنابراین ترندیول یک سایت کاملا معتبر بوده و با اعمال قوانین سخت‌گیرانه، امکان فروش محصولات فیک را از بین برده است.
  • می‌توان گفت ترکیه از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک است و به همین علت، خرید از ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی راحت‌تر بوده و مدت زمان ارسال آن کمتر است.
  • در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید ساعت‌ها بچرخید، قیمت‌ها را مقایسه کنید، دقیق‌ترین جزئیات محصول را مشاهده کرده و بهترین فروشندگان را پیدا کنید. در نهایت بعد از کلی بررسی، سفارش خود را ثبت نمایید.

سایت خرید از ترکیه

خرید از ترندیول | چگونه از ترندیول ترکیه خرید کنیم؟

این فروشگاه با دسترس قرار دادن مشهورترین برندهای جهانی آن هم با تخفیفات ویژه در برخی از روزهای سال، افراد را به خرید از ترندیول ترغیب می‌کند. اگر شما قصد خرید از سایت ترندیول را دارید، باید به کمک یکی از دو روش زیر، برای خرید از این سایت اقدام کنید.

خرید مستقیم از سایت ترندیول

در روش اول شما می‌توانید به طور مستقیم از خود وب سایت اقدام به خرید کنید. با مراجعه به وب سایت و جستجوی محصول مورد نظر خود، آن را پیدا کرده و با افزودن به سبد محصول، فرایند خرید خود را آغاز کنید. نکته مهم در خرید از سایت‌های خارجی این است که به دلیل نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی و ارسال نکردن اجناس به ایران، ممکن است در هنگام خرید با مشکلات زیادی روبه‌رو شوید. به همین علت برای خرید از سایت ترندیول نیاز به یک کارت اعتباری بین‌المللی دارید تا بتوانید پرداخت خود را انجام دهید.

علاوه بر وب‌سایت، این کمپانی امکان ثبت سفارش و خرید از نرم افزار ترندیول را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای خرید از طریق نرم افزار، آن را از اپ استور دانلود کرده و محصول خود را پیدا کنید.

خرید از ترندیول به کمک شرکت‌های واسطه

برای خرید از سایت‌های خارجی مانند ترندیول باید موارد مختلفی را بررسی کرد. از آنجایی‌که انجام پرداخت ارزی برای کاربران ایرانی خیلی ساده نیست؛ توصیه می‌کنیم از خدمات مالی واسطه‌های معتبر مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

سایت خرید از ترکیه

یکی از خدمات بین‌المللی ایرانیکارت که با تقاضای زیادی روبه‌رو شده است، امکان خرید از ترندیول است. شما می‌توانید برای خرید از سایت ترندیول از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و یک خرید ساده و آسان را تجربه کنید. برای این‌کار تنها باید لینک محصول را در پنل کاربری خود وارد کرده و پس از انجام کارهای مربوط به ارسال، محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

ترندیول ارزان‌ترین سایت خرید از ترکیه است که محصولات اورجینال را در برخی از رویدادهای خاص با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. ایرانی‌ها برای خرید از ترندیول نیاز به کارت‌های اعتباری بین‌المللی دارند و همین موضوع، خرید از این سایت را کمی سخت می‌کند. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید؛ روش‌هایی برای خرید از ترندیول وجود دارد که بهترین آن، استفاده از خدمات ایرانیکارت است.